Veelgestelde vragen: Corona virus.

Wij en BMW Group Nederland volgen de ontwikkelingen omtrent het Corona virus op de voet. Wij doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD.

Met onderstaande veel gestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. Wij vragen om uw begrip indien de wachttijd wat langer is.

Stond uw vraag er niet bij of is het antwoord niet geheel duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op.

LAATSTE UPDATE: 27 MAART.

Veelgestelde vragen en antwoorden:

Welke hygiëne maatregelen worden er door ons toegepast?

We hanteren in ons dealerbedrijf de volgende voorzorgsmaatregelen.

• Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.

• Wij houden een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter.

• Wij hanteren een deurbeleid om ervoor te zorgen dat onze bezoekers afstand (kunnen) houden.

• Wij zien toe op het respecteren van de vloermarkering bij de servicebalies

• Wij maken gebruik van plexiglas schermen welke dienen als een extra beschermingslaag tussen u en onze collega’s.

• Wij laten geen klanten en leveranciers toe in de werkplaats en het magazijn

• Wij volgen strikt de protocollen omtrent handenwassen.

• Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik.

• Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de ‘high touch’ gebieden.

• We gebruiken stuur- en pookhoezen en handschoenen als we aan uw auto werken

• Wij dragen handschoenen en Autosleutels doen wij in een plastic zakje zodat we contact vermijden.

• We gebruiken desinfectie spray om deurgrepen van binnen- en buitenzijde, het stuurwiel en de versnellingspook / keuzehendel te reinigen. Dit doen wij in elk van de volgende situaties:
 

  • Bij alle werkplaatsdoorgangen
  • Bij alle afleveringen van nieuwe en gebruikte auto’s
  • Voor het in ontvangst nemen en uitgeven van huur- of leenauto’s

Mijn BMW moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

Ja, u kunt nog steeds uw BMW langsbrengen voor reparatie of onderhoud, met de service die u van ons mag verwachten.

Heeft u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts en/of bent u in contact geweest met een besmette persoon dan zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is, kan de afspraak gewoon doorgaan.

Ik heb een vervangende BMW nodig. Is dit veilig?

We maken gebruiken desinfectie spray om deurgrepen van binnen- en buitenzijde, het stuurwiel en de versnellingspook / keuzehendel te reinigen. Dit doen wij in elk van de volgende situaties:

• Bij alle werkplaatsdoorgangen

• Bij alle afleveringen van nieuwe en gebruikte auto’s

• Voor het in ontvangst nemen en uitgeven van huur- of leenauto’s

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW, maar ik wil/kan nu niet naar de dealer toegaan. Kan ik mijn afspraak verschuiven?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw BMW op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact op met ons.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte BMW, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen zoals bijvoorbeeld met Whatsapp video’s. Neem gerust telefonisch contact op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Mijn BMW wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de dealer toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de BMW bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om minstens 2 uur na de aflevering geen gebruik van de auto te maken.

Komt mijn bestelde BMW op de afgesproken tijd?

BMW Group heeft de productie stilgelegd in een aantal fabrieken. Wij zullen u informeren indien de leverdatum van uw BMW wijzigt.

   

Offerte aanvragen

De AVG vraagt ons zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt. Wilt u meer informatie, dan verwijzen we u graag naar ons privacybeleid.

Lease offerte aanvragen

De AVG vraagt ons zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt. Wilt u meer informatie, dan verwijzen we u graag naar ons privacybeleid.

Inruilvoorstel

De AVG vraagt ons zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt. Wilt u meer informatie, dan verwijzen we u graag naar ons privacybeleid.

Acquisitie naar aanleiding van dit formulier wordt niet op prijs gesteld!

Stel een vraag

De AVG vraagt ons zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt. Wilt u meer informatie, dan verwijzen we u graag naar ons privacybeleid.

Proefrit aanvragen

De AVG vraagt ons zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens die u aan ons verstrekt. Wilt u meer informatie, dan verwijzen we u graag naar ons privacybeleid.